Dagens ridpass 17/6 Zlatan

Ungefär 1 timmes dressyrpass för mamma. Finns en kort film från slutet! Den får ni imorgon, ska få den av mamma imorgon :)
-
Iallafall, i början så var vi inte sams. Jag vart bara irriterad på honom hela tiden (fast jag inte borde bli det) han blev rädd för allt, spänd och okoncentrerad. Ville bara ge upp.
Men sen, sen så släppte allt!
Han vart såå fin, han var villig att arbeta, lossnade i munnen, i sidorna, hela allt lossnade, släppte och kändes jättebra!! Han var uppmärksam och lyssnade på mig, ibland tyckte han vissa saker var svåra som framdelsvändning, utåtställning osv men han var såå duktig ändå!!
-
Jobbade med att flytta för skänkeln och så, han var verkligen i en superfin form och verkligen jobbade med bakdelen. Så jag är överlag väldigt nöjd med dagens ridpass!! Fina fina ponny!
Red med sporrarna ett tag, gick bra de också :)
-
Sen kom medryttaren och skrev kontrakt och så, gosade med honom jättemycket innan ridningen idag, världens bästa ponny♥ önskar att han var större :(
ej bild från idag
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0