Dags för ett regntäcke?

Jag har ett regntäcke som jag är mer än nöjd med. Snyggt, bra märke, andas, perfekt passform och går inte igenom hur mycket de än regnar. Kostade drygt över 1000-lappen men så värt det.
Jag har ett lila också som är lite småtrasigt här och där på insidan. Men det går igenom nästan när de regnar mycket och länge, och har ingen bra passform på honom, det glider bak.
-
Ikväll när jag skulle byta från de bra täcket för de var dygnsurt, så det är torrt tills imorgon, tog jag ett fleecetäcke + de lila eftersom de ska regna hela natten så det inte går igenom. "Tur" att det skulle vara kallt/är kallt så att det inte blir för varmt så. Men jag känner att det börjar bli dags för ett till bättre täcke kanske. Och jag tror bestämt att det blir de här så fort jag har pengarna! Snyggt va? :D
Regntäcke Summertime
Här är det bra jag har nu som jag rekomenderar massor, event är otroligt bra täckesmärke.
Och här är det mindre bra..
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0