Dukat♥

kan berätta lite mer nu om tävlingen idag eftersom jag bloggade från min telefon sist :)
började med att han va het på framhoppningen, redan där vart jag lite irriterad för enligt han satt jag inte på ryggen för han verkligen höll på att bara springa i galoppen men linda hjälpte mig en del så sen när det va dags att gå in på banan studsar han och vill bara hoppa, söt men vi verkligen sprang genom hela banan.. haha lite kul va det för vi vart felfria, men sen när vi skulle köra omhoppningen försökte jag samla han så vi fick bra vägar och inte springa för han utbildasfortfarande och SKA inte springa så, men det va okej för det va så lågt men vi rev sista oc hdet va mitt fel för jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ta 4 galoppsprång eller 3, då han hoppade 3 ½ stackarn.. :) om vi inte skulle rivit sista hade vi vunnit allt för vi hade bäst tid :'D bästa ponni!
/ Ebba
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0