Ensam eller inte?

Funderar ibland på om jag ska blogga själv, alltså inte för att jag inte vill blogga med Ebba eller nåt haha! Mest för att typ, jag vet inte, finns egentligen ingen anledning till det direkt haha men ibland kan det bara vara skönt att köra sitt heelt egna race. Eftersom jag är osäker (+ jag vill och hoppas inte ebba känner typ att jag inte vill blogga med henne isf, för så är de inte!!)

så tänkte jag fråga er, skulle ni vilja att jag bloggade ensam om mig och Zlatan eller kvar här med Ebba? :) Vet egentligen inte riktigt vad jag vill osv!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: mickis

varför inte båda? :)

2012-06-20 @ 22:09:49
URL: http://drommanderyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0