Framtidsplaner NU kör vi

Har lagt upp en liten plan för framtiden som jag tror kommer funka jättebra.
Kommer träna massor i sommar med honom både markarbete, hoppning, dressyr och bandet mellan oss.
tror det kommer bli bra, sen är han ju tyvärr lite liten och jag växer osv.
I höst ska han tävlas klubbnivå samt lokalt.
När året är slut ska jag ska hur lång jag är på honom, nu ska jag göra detta år till de allra bästa med min bästa vän och ponny Zlatan. Ta vara på den fina ponny han är.
-
Vi lyckas, vi misslyckas ofta och det ser inte alltid bra ut, men va fan gör det, vi försöker vi gör vårat bästa från och med nu. Fuck vad alla andra säger när det bara är han och jag, ge mig en chans att börja om.
Jag ska stärka även mig själv i min ridning, jag ska bli säkrare och jag kan försäkra mig om att vi kommer lyckas tillsammans, ha ett bra år 2012 och jobba arslet av mig för att komma dit jag vill, aldrig ge upp.
Jag har ändrat inställning och våran resa börjar NU.
vi ses på banorna i höst då!



/johanna



Kommentarer
Postat av: Sara Brokmark

<3

2012-06-17 @ 22:37:26
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0