glad!

hihi ska få rida zlatan nångån!
haha det söta lilla trollet ;)
alltså, skulle vilja att mina vänner skulle få prov rida dukat också, men då han inte är min och bara 4 år så slänger vi inte upp vilken som helst, det är bara jag och daniela som ridit han och är fortfarande på "utbildning". men jag lär mig nästan mer av att kolla när daniela rider dukat och jag kollar på. känner inte ni också så?
man lär sig mer en från marken och en att sitta på ryggen och bli lärd. kul att titta när folk rider andras hästar också! :D
nu ska jag in och beställa täcket från hööks, blir det andra som är på bilden längre ner :)

/ Ebba

Kommentarer
Postat av: mickis

man lär sig jättemycket tycker jag av att se och stå på sidan. liksom se vad andra gör för fel och sen försöka relatera till sina egna fel :)

2012-06-04 @ 17:14:00
URL: http://mickishastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0