gordmorgon (13:24)

Hahah bara jag som älskar att sova eller? ;) aja rätt skönt att kunna göra de när man inte behöver ta Z! :) Medryttaren har idag så ja.
Imorgon ska jag försöka ta mig in på nåt sätt till Sala, är hos pappa, men så jag kan rida ut med Ebba. Hoppas jag kommer in :/ Annars får någon annan rida Z och jag får rida med ebba nån annan dag.

Samma på fredag, då ska jag rida ut med Nathalie.
Lördag: Alva rider Z :) Hon skuttar lite och får känna lite på honom över hinder och så, men jag är där :)
Söndag: Rida ut med Emelie och Lili iallafall :)
80 cm, ca :) (och ungefär där är mina skänklar :( )
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Stinis

Kan du inte imorgon så kan jag rida honom då!!! If u want:)

Svar: japp!! :) säger till isf!!
Johanna Hedqvist Ebba Kvist

2012-06-20 @ 14:34:04
Postat av: mickis

- haha, jaa.
det var ganska synd om honom. han hade blivit misshandlad innan han kom dit han står idag :(

2012-06-20 @ 15:19:44
URL: http://drommanderyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0