hahah idag...

Efter jag borstat Zlatan så tog jag ut honom på banan och lät honom trava, han markerade inte eller liknande och var väldigt pigg och glad och framåt så jag bestämde mig för att rida lite idag på banan med E och Lili!
-
Hann bara skritta några varv, hahahh alltså, han blev typ "vinglig" och saktade ner men jag skänklade på men helt plötsligt så lägger han sig ner????? ja bah wtf typ haha fast jag slängde mig av och tog upp honom igen och han bara stog där med spetsade öron och såg ut som inget hade hänt?? helt knas....
-
Han var lika pigg och glad som innan så jag hoppade upp igen och det var som inget hänt haha så knäpp, fattar inte! om han bara ville rulla sig eller om de kliade någonstans hahha, kommer sent glömma de där, knasponny!
-
Aja, testade trava men gick inge vidare. Han ömmade/gick ojämt men var inte halt, men hoppade av iallafall.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0