hej hej hemskt mycket hej

slutade kl 11, skönt. Har avslutning kl 17 i kyrkan!
iallafall så är jag fortfarande enormt irriterad. Är de så att folk är med mig i stallet i smyg och ser vad jag gör eller??? Verkar så eftersom dom vet ALLT om mig och min ponny.
-
Nej seriöst jag kommer inte bry mig, om ens läsa nå mer kommentarer om hur väl ni känner min ponny eftersom det är så fruktansvärt onödigt att ni ens lägger ner tid på att försöka ändra min hantering, det jag skriver på bloggen ska ni veta är INGET mot vad jag GÖR. Jag skriver inte i DETALJ, varje dag jag gör hos min ponny för ALLT angår inte er och jag orkar inte skriva allt i detalj, men om ni vet så bra så okej.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0