Hej!

Har inte bloggat på hela dagen, jag vet! Haha. Åkte direkt till simhallen med två kompisar efter skolan, sen cyklade jag med en annan kompis till stallet vid 6-taget.
-
Tog in honom direkt och så. Han hade tappat en sko!!!! åååååååååh. Ringde hovis direkt, han skulle höra av sig så hoppas verkligen han kan komma innan lördag för jag ska hoppa då, hade jag tänkt!
Men idag då, han var seg och ville inte riktiiigt gå fram och bjuda speciellt mycket. Han ömmade ibland, konstigt egentligen, var ju på banan haha.
Aja, han vart lite grinig som han kan bli när han är lat och jag går på honom, men thats life för honom. Gick väl bra så, hatar när han är seg dock, såå tråkig och jobbig!
-
Skrittade och travade lite på Klasika sen också, hehe!
Här är en mobilbild på min kompis och Zlatan, hon red honom lite efter :)
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0