hööks schabrak

Jag tycker att hööks inte har någon hit på schabrak måste jag säga.
Tänkte lägga in alla som jag inte tycker är snygga först och sen de som är ok/något snyggare. Tar dock inte dressyrmodeller. Men vad tycker ni? Är inte så mycket för deras schabrak iallafall.

1. Inte snygga.
ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild

2. Lite bättre.
ProduktbildProduktbildProduktbild och sen de utan tvekan snyggaste, vill ha ett sånt i blått, från Lamicell, fina tycker jag!
Produktbild
/Johanna

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: Ja dom finns kvar:P:P:P

2012-06-07 @ 15:32:20
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0