hoppningen

Vet inte riktigt om det gick bra eller inte haha, alltså inte så.
Han blir så glad när han ska hoppa att han bara dampar, ganska jobbigt eftersom typ varje gång så drar han ner huvudet så där efter och jag blir så oförberedd. Idag höll jag i honom, men dock en gång när jag skulle klappa så gjorde han så så jag åkte i backen (börjar ta in detta som en vana när vi hoppar så ingen big deal) alltså jag blir så irriterad!!! Nästa gång ska jag INTE göra så, tänker fortsätta hålla i honom annars gör han så.
Har iallafall slagit vårat hopprekord tillsammans, 80. Nästa vecka är de hoppträniiing iallafall! kuul

I början var han seg, sen mot hindrerna var han vinglig och okoncentrerad men vi kom över iaf.
Höjde lite hela tiden tills vi kom upp till 80, vi hoppade de ganska många gånger för att han vart så vinglig, osäker (för att jag var osäker) och då stanna han/sakta ner innan han hoppade liksom.
De finns både filmer och bilder, stina skickar sitt i helgen och amanda ikväll så lägger in de då.
-
Ska verkligen bli bra med hoppträning för joAnna för att jag är så osäker i mig själv i hoppningen, alltså jag är inte rädd när jag ska hoppa 80, bara osäker (på Zlatan) än så länge, då blir han också det.
Ska berätta för tränaren att han brukar göra så där efter hindret och hur jag ska träna bort det osv. Längtar till träningen så vi kan jobba upp oss lite i hoppningen!
Kommer som sagt några bilder (amanda fotade inte så mycket, hon filmade mest, stina fotade och hon skickar i helgen för hennes sladd är hos hennes pappa) så kommer lite ikväll kanske! :)
Spolade honom efter och släppte ut honom iallafall, han rullade sig direkt hahaa :)
Sen fick stina hoppa upp och komma på ett 65 en gång bara, hon är mycket mer hoppvan än jag så hon ska få hoppa honom fler gånger så han får lite mer hjälp och blir säkrare :)
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Har en massa bilder på Zlatan när han rullar sig och i hagen. Vill du att jag skickar de till dig? :)

2012-06-15 @ 16:59:20
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0