Imorgon, taggad!

Tror Zlatan är om inte kommer bli minst lika taggad som jag, antagligen mycket mer ;)
Kommer börja rida kl 15, värma upp med lite dressyrarbete, lydnad och jobba på volt i tjugo min för att få lite koll på honom typ :) O ta en galopp i båda varven så han får lite mer swung i traven efter som han brukar få, utnyttjar det!
Åååh mamma måste skicka filmen snart, han gick så jäkla bra på träningen här om dagen så ni anar inte, fina fina!!
synd att ingen fotade då :(
Imorgon, vad har jag för fotografer och  filmare då? :D Den enda jag vet nu är stina men vill gärna ha filmer också så fler får gärna komma till 15.00/15.30 om de är så hihi :)
Shit va kul de ska bli med hoppträning på riktiiigt!!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

lycka till!!!! går säkert fint :)<3

2012-06-19 @ 01:29:50
URL: http://klasika.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du har ju mitt nummer och bloggen samt mail så vi håller ju koll på varandra! :) ser fram emot att läsa om din träning imorgon!

(du får föresten gärna ta bort mina knäppa svar här)

2012-06-19 @ 01:39:10
URL: http://sofiewerner.blogg.se/
Postat av: Märta

Har ingen kamera, men jag tror jag kommer och tittar! :) Älskar att se er rida hihi! :)

Svar: oj kom på att man kunde svara här hahah, de blir bra hihi :) Börjar rida kl 15 och joAnna kommer kl 15.30 :) var tvungen o testa nya kommentarssystemet om du skulle se de här, haha!
Johanna Hedqvist Ebba Kvist

2012-06-19 @ 09:30:35
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0