några saker ni kanske inte visste

  • Jag älskar, och jag menar verkligen älskar One Direction, dom är på min bakgrundsbild, på mitt chrometema, har ett album med bara dom i min dator med bilder, dom är överallt på min dator!
  • Jag stör mig på när folk skriver "okey" istället för "okej"
  • jag fick min första ponny när jag var 6 år, 1 år senare så bröt han nacken och dog.
  • Ibland så kan jag verkligen bli så arg att jag knappt kan kontrollera mig själv.
  • Jag har ganska dålig självförtroende.
  • Jag har en Nikon D3100. Har dessvärre tappat bort laddaren och kan inte använda den, illa.
  • Något som stör mig fruktansvärt mycket är kompisar som inte kan ta när man säger vad man tycker, även om det inte ens är taskigt. Vänner ska väl ändå kunna prata med varandra om sånt också, enligt mig.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0