nyttigt för zlatan

Något jag tror zlatan behöver är att känna på andra ryttare än mig just nu.
Stina rider honom bra, skojar inte. Har aldrig sett någon rida honom så bra som hon!! Hon ska rida honom imorgon, hon kommer få rida en hel del i framtiden kan jag säga! ;)
Carro, såg din kommentar (tack!) du är också jätteduktig och du kanske kan hoppa upp nästa gång vi ses i stallet om du vill och så! samt fler gånger såklart! Bara kul när andra rider och det är väldigt nyttigt för honom tror jag!
Just nu vill jag nog mest sätta upp rutinerade, tuffa och orädda ryttare som rider och hoppar honom. Han behöver muskler samt självförtroende och jag hoppas han och jag hittar tillbaka till varandra i sommar också.
Tänkte en annan tjej i stallet som rider unghästar också ska få rida honom, hon är också duktig.
Ebba ska ju också få testa snart!
-
Om någon som är rutinerad, tuff och orädd och kan hjälpa honom lite på traven så hör bara av er så får ni gärna rida honom :) Alva ska få rida också, Amanda är ju lite lång men hon kan minsann rida ibland haha ;) (även om hon inte vill hihi)
Nej men jag tror det är de bästa just nu, någon som är på honom och hoppar samt bara rider honom ordentligt liksom. :) Skriv bara om ni känner er sugna på att rida :)
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

:@@@@@@@22

2012-06-16 @ 00:05:33
URL: http://klasika.blogg.se/
Postat av: Stinis

Hihi me gusta!!! :)

2012-06-16 @ 08:11:47
Postat av: Anonym

Vem ska hjälpa DIG då?

2012-06-16 @ 08:58:23
Postat av: alva

wohoooo jag vill hahahah han är skoj, sen ska du få rida oppe o toy o skotti :DDDDDDDDD



äckelkommentar över, döööö (vafan ska du ha hjälp med hahaha?)

2012-06-16 @ 13:11:39
URL: http://opaline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej sant, glömde att hon redan kan allt!!!! Klart det är hästen som behöver hjälp, inte hon!!!!!!

2012-06-16 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0