Packat och klart

Nu har jag packat alla Zlatans saker, känns mer än bra. Bara mitt som är kvar, mina ridkläder och så :)
En dag kvar, kommer sakna ridvägarna och min fantastiskt snälla, underbara granne med ridbanan.
Skulle nog vilja tacka henne för all hjälp, för att jag fått låna ridbanan när jag vill, rida hennes maffiga frieserhäst och för att hon varit och är så himla snäll, hjälpsam och förståelig!♥
-
Imorgon åker jag ju till Västerås, så jag uppdaterar här när jag kommer hem tänkte jag. Längtar tills på söndag, får väl se hur det går att rida min antagligen otroligt överpigga ponny på banan på söndag sen, haha jaja.
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: hihi, ska kolla på live tour DVDen nu ikväll och fira one year as a directioner med min kompis! hur ser din kväll ut`? :D

2012-06-01 @ 20:29:25
URL: http://angres.blogg.se/
Postat av: Amanda

ååååååååh va du är värd att äntligen få flytta och få bättre träningsmöjligheter och allt!!!

jag kan filma eran första träning eller nåt hihi<3

2012-06-01 @ 21:22:48
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0