regn, regn och åter regn

Det spöregnar ute, är utelåst hos mamma men sitter i trapphuset och väntar på mamma nu.
Har fått med mig två grimmor och ett schabrak hem idag, alltid något!
Kan ta bilder sen iallafall, värsta fynden från fyndtältet :)
Hoppas det slutar regna snart för då tänkte jag dra till stallet om inte mamma får göra det sen, är fortfarande sjuk, riktigt riktigt förkyld!
Aja det återstår att se. Provar schabraket och grimmorna när jag är där så antingen idag eller imorgon iallafall :)
kan avslöja att jag fyndade schabraket från GG (GlenGordon) för 100:-!!!! egentligen kostar det 500:-, as värt! och Två grimmor för 29:- /st. Lika värt, en limegrön och en blårandig :)
Här är schabraket, google bild
Tar egna bilder sen :)
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0