Saker att göra

Har lite jag måste göra i stallet med mina grejer, så fort det inte regnar ska jag sätta mig och skaka och borsta av alla mina schabrak som ska tvättas, mitt ullridtäcke, mitt fleecetäcke och mitt regntäcke med fleece i.
Jag känner också att så fort det blir jättefint och pålitligt väder ska jag göra en riktig putsning på mina saker, dvs ta isär allt och putsa allt läder.
Vill ha allt rent!
Putsar min läderutrustning lite snabbt efter varje användning, men bara slarvigt och snabbt.
Hur ofta putsar ni?





/Johanna

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

jag tar isär all min utrustning och putsar igenom med tvål och fett 1-2 gånger i veckan, och sen skrubbar jag förbygeln där vid resåret :))))

benskydd tvättar jag efter varje användning osv :))

2012-06-17 @ 10:16:46
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0