Västerås

På lördag sticker jag till Västerås en sväng. Måste in på hööks och ta fram mitt snällaste leende och mina gulligaste ögon för jag vill nämligen byta till mig min lädergrimma som gick sönder på andra användningen, men kvittot har sprungit bort som vanligt! Får väl se hur det går.
Han kommer iallafall att åka i den på söndag men inte lastas dock, han står still i transporten så han kan ha den då. Han får väl lastas i nylongrimma.
Sen måste jag även byta min flughuva till en mindre.
Tror inte jag har något som jag sådär måstemåste ha just nu så jag kommer nog lägga mina pengar på mig själv den här månaden för en gångs skull, det är mer nödvändigt just nu!
Däremot kanske kanske jag får med mig det här luddsetet från hööks, han skulle vara väldigt söt haha, om det är tillräckligt luddigt i verkligeheten! Ska kika plånbokens status först.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0